کد خبر: 323168
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
بازدید 195
حضور پرشور کانون پرورش فکری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،  کانون پرورش فکری قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منظور برپایی جشن خانوادگی و خاطره سازی برا کودکان و نوجوانان در دوبخش غرفه فعالیت‌های هنری-مهارتی و اجرای برنامه‌های شاد حضور یافت.

حضور پرشور کانون پرورش فکری در راهپیمایی 22 بهمن

غرفه کانون که با حضور مربیان و اعضای ارشد از ساعت ۹ صبح در مسیر اصلی راهپیمایی مردم قم دایر شده بود، با فعالیت‌هایی همچون چاپ روی کاغذ، ساخت کاردستی، خوشنویسی، اوریگامی میزبان کودکان و نوجوانان بود. و هدایایی نظیر پرچم ایران، بادکنک و دست‌سازه نیز به بازدیدکنندگان اهدا شد.

حضور پرشور کانون پرورش فکری در راهپیمایی 22 بهمن

در بخش اجرای برنامه که با مشارکت سیمای نور صداوسیمای استان قم برگزار شد، برنامه شاد مدادرنگی با حضور شخصیت‌های خوشحال خان، مامان شادی و عروسک فندق برای کودکان به اجرا درامد و به صورت زنده از سیمای قم پخش شد.

حضور پرشور کانون پرورش فکری در راهپیمایی 22 بهمن

همچنین همخوانی سرود سلام فرمانده، مادرم زهرا و اجرای گروه‌های سرود مختلف از مدارس و مساجد استان همچون گروه سرود ترنم ولایت، مدرسه دخترانه توحید، انصار ولایت و... از برنامه‌های دیگر اجرا شده کانون پرورش فکری استان قم در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

این برنامه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان قم بود که کانون پرورش فکری دبیری آن را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =