دیدن نونویسان جوان و خوش‌قلمانی از نسل جدید مرا به وجد آورد

دکتر مریم جلالی نویسنده، مترجم، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدرس کارگاه داستان‌نویسی دوره‌ی تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» ضمن ابراز خرسندی از حضور بین نوجوانان کرمانشاهی و برگزاری دوره برای آنان، بر استعداد نوجوانان کرمانشاهی در نوشتن تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دکتر مریم جلالی نویسنده، مترجم، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضو شورای ارزیابی کتب کانون پرورش فکری که در روزهای پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ مهمان کرمانشاه بود تا برای نوجوانان کرمانشاهی در دوره‌ی تخصصی داستان‌نویسی «جلال آل احمد» کارگاه نویسندگی برگزار نماید، در گفت‌وگو با روابط عمومی کانون کرمانشاه گفت:
بی‌تردید قلم از مقدس‌ترین‌های عالم هستی است. با لطف و عنایت خداوندگار و تلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزاری کارگاهی با نام داستان‌نویسی «جلال آل احمد» را در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه تجربه کردم.
دیدن نونویسان جوان و خوش‌قلمانی از نسل جدید مرا به وجد آورده است، کسانی که استعداد، توانایی در نوشتن و انگیزه‌هایشان مرا شگفت‌زده کرد و به صراحت می‌توانم بگویم آینده‌ای درخشان در نوشته‌هایشان دیده می‌شود.

دیدن نونویسان جوان و خوش‌قلمانی از نسل جدید مرا به وجد آورد

جلالی عضو شورای نظارت بر ارزیابی کتب کانون پرورش فکری اظهار کرد: آنچه برایم قابل تقدیر است و تا حدی نسبت به آن غافلگیر شدم حضور شخص مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جناب آقای دکتر زنجانی از آغاز تا پایان برگزاری دوره کنار نوجوانان شرکت کننده بوده است. کمتر پیش می‌آید مسئولی اینگونه لباس همت بپوشد و پا به پای مربی‌ها و کارکنان و شرکت‌کنندگان بایستد و با نسل جدید همراه شود، نوشته‌هایشان را بشنود و فعالیت‌شان را دنبال کند و آخرین نفری باشد که جلسه را ترک می‌کند. 

مریم جلالی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در انتها گفت: در پایان از تلاش اعضای این خانواده فرهنگی به خصوص مربیان عاشقی که در کنار کودکان و نوجوانان بودند تا بهترین شرایط را برای برگزاری دوره فراهم کنند، صمیمانه سپاسگزارم...

دیدن نونویسان جوان و خوش‌قلمانی از نسل جدید مرا به وجد آورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =