حضور عروسک های غول پیکر(دارا وسارا )کانون استان مرکزی در راهپیمایی ۲۲بهمن

شاد پیمایی عروسک های غول پیکر (دارا و سارا) کانون استان مرکزی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مسیر راهپیمائی شهرستان اراک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی درحالی برگزار شده که دشمنان انقلاب و نظام تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی و نا آرامی بکار بسته اند اما درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم پای ارزشهای نظام دسیسه های آنها را همچون گذشته نقش بر آب کرده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی  همسو با  اقشار مردم تمام  تلاش و همت کارکنان و مربیان خود را بکار گرفت و  بهترین برنامه خود را که همان شاد پیمایی عروسک های غول پیکر (داراو سارا) بود جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار همکاران کانونی آماده کرد.

حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه معاون فرهنگی و دیگر همکاران اداره ابتدایی مسیر راهپیمایی  با عروسک های غول پیکر در میان انبوه جمعیت خصوصا کودکان و نوجوانان لحظات شاد و خاطره انگیزی را بوجود آوردند .  خودرو کانون نیز همراه عروسک ها ملزومات تزئینی و  پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و بادکنک و دست نوشته های انقلابی را به کودکان و نوجوانان توزیع کرد ، تا در پیروزی و عظمت و حضور سبز مردم را به تماشا نشیند و در این جشن شریک باشند . در این میان کودکان و نوجوانان با شور شوق وصل ناپذیری با عروسک ها ارتباط گرفتند و در کل مسیر همگام و همراه با آنها راهپیمایی و شادپیمایی کرد و با تمام مشتاقان خود عکسهایی به یادگار گرفتند .

مسیرهای تعیین شده راهپیمایی مملواز مردمی بود که مشتاقانه وفاداری خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند. مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی همگام با دیگر هموطنان در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند تا یک بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام کنند.
مراکز کانون استان مرکزی به اتفاق مربیان و اعضا  در میادین اصلی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌ها و روستاهای بزرگ این استان حاضر شده‌اند و با ایستگاه و غرفه  اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور خود توانستند همنوا با دیگران سالگرد ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =