انتشار فراخوان جشنواره قصه و لالایی(ویژه‌ی مادران و دختران) در سیستان و بلوچستان

فراخوان جشنواره قصه و لالایی(ویژه‌ی مادران و دختران) با هدف معرفی و انتقال میراث فرهنگی استان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فراخوان جشنواره قصه و لالایی منتشر شد.

رابط جشنواره با اعلام این خبر گفت: فراخوان جشنواره قصه و لالایی، به مادران و دختران اختصاص دارد و هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی معرفی و انتقال میراث فرهنگی استان به کودکان و نوجوانان است.

کتاب آوا، روایت‌های مادرانه، قصه‌گویی، لالایی، لیکو(موسیقی محلی) و سیتَک(قصه و افسانه‌های بومی و محلی)، محورهای این جشنواره هستند که مهتاب سارونی به آنها اشاره کرد.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۱به صورت فایل صوتی یا تصویری(حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای) به شماره ۰۹۰۳۲۰۷۴۰۰۴ از طریق پیام رسان‌های سروش یا روبیکا ارسال نمایند.

گفتنی است به همه‌ی شرکت کنندگان در جشنواره گواهی شرکت اهدا خواهد شد و به صاحبان ۳ اثر برتر، جایزه و لوح تعلق خواهد گرفت. نتایج این جشنواره ۲۰ اسفند اعلام خواهد شد.

شماره تلفن‌های ۳۳۴۸۸۷۳۵ و ۳۳۴۸۸۸۱۳ مربوط به دبیرخانه‌ی جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برای پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان اختصاص داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =