درخشش مربی هنری کانون پرورش فکری استان همدان در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون

با اعلام نفرات برگزیده و شایسته هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی افسانه محمدی مربی هنری کانون پرورش فکری همدان عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی همکاران کانون، مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری منتشر شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع هنرهای بومی و سنتی(عروسک ها و  دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته تقدیر اعلام کردند.
افسانه محمدی مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در بخش صنایع دستی عنوان شایسته تقدیر را در هفتمین دوسالانه ملی کانون به خود اختصاص داد. 

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

یادآوی می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، هفته اول اسفند ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =