عضو کانون لرستان در مهرواره «نامه مهر» برگزیده شد

آیین پایانی اولین مهرواره «گنبد کبوتران» و «نامه مهر» در تالار بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی و با حضور منتخبان مهرواره از سراسر کشور، مربیان فعال استان‌ها و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، آیین پایانی اولین مهرواره «گنبد کبوتران» و «نامه مهر» در تالار بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی و با حضور منتخبان مهرواره از سراسر کشور، مربیان فعال استان‌ها و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد که دراین میان نام عضو کانون لرستان به چشم می خورد.

عضو کانون لرستان در مهرواره «نامه مهر» برگزیده شد


براساس این گزارش: در اختتامیه این رویداد ملی، در حوزه «نامه‌ مهر» از ۳هزار و ۱۸ اثر، نگین قیطانی عضو کانون لرستان و مرکز شماره دو بروجرد در بخش نوجوان به عنوان برگزیده معرفی شد.
مهرواره‌های «نامه مهر» و «گنبد کبوتران» را در دو بخش «نامه‌نگاری و مکاتبه با کودکان» و «داستانک» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، برگزار شد.
درعین حال: داوری این مهرواره‌ها با حضور چهره‌های سرشناسی همچون کلر ژوبرت نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان، فرزانه رحمانی نویسنده و کارشناس بخش مکاتبه‌ای کانون، مجید قیصری، ساسان ناطق و حسین عباس‌زاده از چهره‌های بنام و مطرح حوزه ادبیات داستانی انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =