افزایش اعتبارات جهت تعمیر و تجهیز مراکز کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از افزایش اعتبارات جهت تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری پس از برگزاری جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

معصومه هادی در بخش نخست سخنان خود، گزارشی از مراکز در دست ساخت کانون در شهرستان مهرستان و زیباشهر زاهدان ارایه کرد و روند پیشرفت کار را بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به مجوز استخدامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در مراحل جذب نیرو سخن گفت و افزود: هر ریالی که در حوزه‌ی کودک و نوجوان هزینه شود، سرمایه گذاری مهمی است در مسیر توسعه و پیشرفت استان.

مدیرکل کانون در پایان، ضمن تاکید بر نقش کانون در شناسایی و شکوفایی استعدادهای مخاطبان، افزود: فعالیت‌های فرهنگی، با توجه به اثرگذاری آن در عرصه‌های گوناگون، می‌تواند بر سایر بخش‌ها اثرگذار باشد و فضای جامعه را تلطیف کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز ضمن برشمردن خدمات کانون، از فعالیت‌های موثری که در این مجموعه انجام شده، تقدیر کرد.

مهرداد عرب اول در بخشی از سخنان خود با مهم برشمردن حوزه‌ی فرهنگ کودک و نوجوان، در خصوص نیروی انسانی و افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات استانی برای کانون پرورش فکری، قول مساعدت داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =