موفقیت مربی کانون استان قزوین در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی برگزیده شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،  در پی انتشار فراخوان هفتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی ویژه‌ی همکاران کانون، یکی از مربیان کانون استان قزوین به عنوان برگزیده این رقابت دست یافت.

براین اساس فرزاد بیگدلی مربی فرهنگی  کتابخانه سیار آبیک در رشته خوشنویسی این رقابت هنری در بخش "سایر همکاران" برگزیده شناخته شد.

این دوسالانه با هدف فراهم آوردن زمینه‌ ارتقای مهارت و توانمندی، شکوفایی خلاقیت‌های هنری همکاران و تشویق و انگیزه‌بخشی به همکاران با موضوع «زندگی جاری‌ست...» در پنج رشته نقاشی، خوشنویسی، سفالگری و مجسمه‌سازی، عکاسی و هنرهای بومی و سنتی (عروسک‌ها و صنایع دستی) برگزار شد.

بر همین اساس از میان ۶۵۱ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد، هیئت داوران در مجموعِ پنج رشته (شش بخش)، ۳۹ اثر را برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی اعلام کرد.

در بخش خوشنویسی  ۶۷ اثر به دبیرخانه رسید که هیأت داوران این رشته شامل علیرضا وکیلی‌ورجوی، یونس پناهی و عطیه رستمی‌زاده  ۶ اثر را برگزیده و ۳ اثر را شایسته قدردانی شناختند.

دوسالانه هنرهای تجسمی در دو بخش مجزا برای دو گروه از علاقه‌مندان برگزار شد؛ گروه اول مربیان و کارشناسان هنری کانون در استان‌ها و گروه دوم سایر کارکنان کانون بودند.

یادآوری می‌شود مراسم قدردانی از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری، هفته اول اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =