کسب رتبه سوم شعر کودک و نوجوان توسط مربی ادبی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در  دومین جشنواره بین‌المللی انسان تمام

ریحانه نوری مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در دومین جشنواره بین‌المللی انسان تمام در بخش شعر کودک و نوجوان رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری انسان تمام در تالار پردیس تئاتر تهران برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

 هادی فراهانی دبیر جشنواره «انسان تمام» در آیین اختتامیه گفت: ما در شهر ری گرد هم آمدیم. سر سفره نور عبدالعظیم حسنی نشستیم تا حاصل رنج‌های پدری مهربان به نام استاد شجاعی برای معرفی انسان تمام را به همه دنیا معرفی کنیم.

وی افزود: شکل‌گیری جشنواره انسان تمام برای جمع‌آوری اثر نیست بلکه برای معرفی محتوا به هنرمندان است تا به آثارشان برای معرفی انسان کامل جهت دهد. وقتی این محتوا در قلب هنرمندان ورود کند و درگیر عشق شود، جامعه را شعله‌ور می‌کند.

کسب رتبه سوم شعر کودک و نوجوان توسط مربی ادبی کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جشنواره فرهنگی و هنری انسان تمام

ریحانه نوری مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان توانست در این جشنواره رتبه سوم بخش شعر کودک و نوجوان را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است جشنواره فرهنگی و هنری انسان تمام در یازده بخش از قبیل: طراحی پوستر، تصویرسازی، طراحی بازی، طرح درس خلاقانه، 

ادبیات و ترانه، شعر سنتی، شعر کودک، داستان، رمان، فیلمنامه و داستانک هر ساله برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =