درخشش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جشنواره فجر تا فجر

با اعلام برگزیدگان جشنواره فجر تا فجر مهدی طراوتی، معصومه کریمی و ریحانه نوری از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به گفته حجت‌الاسلام علیرضا تمیمی، کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره «فجر تا فجر»، دوم اسفندماه همزمان با سیزدهمین اجلاس استانی نماز در همدان برگزار شد، اظهار کرد: یک هزار و ۷۰ اثر از استان همدان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با نظر هیئت داوران، تعداد ۲۷ اثر به‌عنوان برگزیده اعلام شدند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه محور علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری و ادبی برگزار شد، افزود: هدف این جشنواره ترویج مفاهیم نماز و تبیین کارکردهای آن در ابعاد فردی، اجتماعی و بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی از نمادهای بنیادین گفتمان انقلاب اسلامی است.

کارشناس فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: در بخش شعر مهدی طراوتی توانا، ریحانه نوری و محسن کلهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و عاطفه متقی توانا شایسته تقدیر شد. در بخش داستان نیز معصومه کریمی حائز رتبه دوم و پرنیا سالار البرزی شایسته تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =