نشست جمعی «فهم» با محوریت فلسفه هنر متعالی در حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه

نشست جمعی «فهم» با محوریت فلسفه هنر متعالی و با حضور پنج استاد سلسله نشست‌های مجازی فهم چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ با همکاری کانون پرورش فکری در حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،  نشست جمعی فهم با حضور پنج استاد سلسله نشست‌های مجازی فهم و همچنین تعدادی از مخاطبین این دوره‌ها در حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: سلسله نشست‌های مجازی فهم با همکاری حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز تخصصی کلام اسلامی، و خانه‌ی فکر و اندیشه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کرمانشاه به صورت مجازی برگزار شد و در روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ نشست جمعی فهم با حضور پنج استاد به صورت مباحثه و با محوریت فلسفه هنر متعالی برگزار شد.

دکتر محمد خیاط‌زنجانی، دکتر افشین آزادی، دکتر معین آقایی‌مهر، دکتر رضا کریمی و جناب آقای مهدی کاکائی اساتید حاضر و رحمت غلامی‌ کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و از مربیان کانون کرمانشاه مجری‌_کارشناس این نشست جمعی بودند.
در نشست جمعی فهم که در راستای مباحثه و جمع‌بندی محور موضوعی فلسفه هنر متعالی برگزار گردید، ابتدا اساتید ضمن توضیحی کوتاه در خصوص مباحث ارائه شده‌ی قبلی پای نقد و بررسی موضوع مطرح شده توسط اساتید دیگر نشستند. بعد از نقد و بررسی اساتید دیگر، استاد مورد نظر پاسخ سوالات و نقدهای مطرح شده را بیان کرد.
افشین آزادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه ضمن تشکر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه جهت همکاری در برگزاری این سلسله نشست‌ها، برگزاری نشست‌های مجازی فهم را بسیار خوب ارزیابی کرده و بیان داشت: در تلاش هستیم تا این سلسله نشست‌ها را همچنان دنبال کنیم. 
در پایان نشست از اساتید حاضر، دکتر محمد خیاط‌زنجانی، دکتر افشین آزادی، دکتر رضا کریمی، دکتر معین آقایی‌مهر و آقای مهدی کاکایی و همچنین کارشناس_مجری برنامه رحمت غلامی و عوامل اجرایی تقدیر به عمل آمد. همزمان از شرکت‌کنندگانی که موفق به دریافت گواهی نیز شده بودند تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =