تجلیل جانباز دفاع مقدس در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: «جانبازان» شاهدان زنده و روایت‌گران تاریخ شفاهی دوران دفتع مقدس هستند که وظیفه‌ی انتقال این فرهنگ را همچنان برعهده دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با عیدهای ماه شعبان و به مناسبت روز جانباز، از جانباز دوران دفاع مقدس در کانون استان تقدیر شد.

در این جلسه‌ی صمیمی، مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و مناسبت‌های آن گفت: نام‌گذاری یکی از روزهای ماه پرفضیلت شعبان، به نام روز جانباز، که مصادف با روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) است، فرصتی است تا به یاد کسانی باشیم که در سال‌های دور و نزدیک به سوی جبهه‌ها شتافتند تا از میهن عزیزمان دفاع کنند.

معصومه هادی ادامه داد: جانبازان، «گوهرانی» هستند که جوانی، عمر و جسم خود را در معرض مبارزه با دشمنان قرار دادند تا ایران برای ما ایران بماند.

وی سپس خطاب به آقای حسین‌زاده گفت: شما و همه‌ی جانبازان، شاهدان زنده و روایت‌گران تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس هستید که وظیفه‌ی انتقال این فرهنگ را همچنان برعهده دارید.

هادی با بیان این جمله که وجود شما برای کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مایه‌ی برکت است، افزود: خداوند به شما سلامتی، سعادت و عزت عطا کند تا آن روزها را برای نسل‌هایی، که سال‌ها پس از آن دوران به دنیا آمده‌اند، بازگو کنید.

در ادامه، همکاران حاضر در جلسه، خاطراتی از سال‌های همکاری با جانباز عزیز مجموعه ذکر کردند و در پایان، احمد حاجی حسین‌زاده در سخنانی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: من و هم‌رزمانم تنها به وظیفه‌ی خود عمل کردیم.

گفتنی است حاجی حسین‌زاده در جریان عملیات والفجر سه در منطقه‌ی مهران(سال ۱۳۶۲) به فیض جانبازی رسید.

تجلیل جانباز دفاع مقدس در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =