تقدیر مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان

فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت سالروز تشکیل امورتربیتی از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان و همکاران این مجموعه تقدیر نمود.

تقدیر مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام از معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان

فاطمه رستگار، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه علی حسن عزیزپوریان معاون اداری و مالی و ملوک هاشمی معاون فرهنگی این اداره کل به مناسبت سالروز تشکیل امورتربیتی از محمدرضا ولدبیگیان ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش پرورش استان و همکاران این مجموعه تقدیر نمود.

رستگار ضمن تبریک این روز و تاکید بر جایگاه مهم و اثربخش معاونت پرورشی در آموزش و پرورش، تصریح کرد: خوشبختانه تعامل این معاونت با مجموعه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نتایج و ثمرات دو سویه ای به دنبال داشته و بی شک اهداف مشترک میان دو دستگاه با هم افزایی فرهنگی، بهتر و سریع تر محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: امورتربیتی در راستای تقویت و تثبیت باورهای اسلامی و دینی در میان دانش آموزان با بهره گیری از زبان فرهنگ و هنر و ادب و فعالیت های پرورشی تشکیل شده و نقش موثری در بالندگی ظرفیت ها و استعدادهای فرهنگی؛ هنری، ادبی،علمی و پژوهشی دانش آموزان دارد.

در این دیدار محمدرضا ولدبیگیان و همکاران مجموعه ی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان از حضور مدیرکل کانون پرورش فکری و همکارانش قدردانی و بر تقویت و همکاری تعاملی میان این مجموعه با کانون تاکید نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =