ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری گفت: هم‎زمان با مناسبت‌های شعبان، ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران برگزار می شود.

به گزراش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی کبریا با اعلام این خبر افزود:  به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور ترویج فرهنگ مهدویت وگرامی‌داشت اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان، از سوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، این اداره کل  به عنوان مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت مناسبت های شعبان تعیین شد.

ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران برگزار می شود

مدیرکل کانون مازندران  اظهار داشت: بر این اساس این اداره کل با همراهی سایر دستگاه ها با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله نمایش عروسکی، مسابقه، جنگ شادی، اجرای سرود گروهی و ... در قالب تریلی نمایشی با عنوان  " پیک انتظار"  به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها می‌پردازد.

فاضلی افزود:  این برنامه از 14  تا 17  اسفند  1401 در شهرهای: تنکابن، چالوس، آمل، بابل، پل سفید، ساری و بهشهر صورت می‌پذیرد.

این مسؤول فرهنگی با تاکید بر اینکه هم‎زمان با اجرای این طرح، سایر مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در این ایام فعالیت دارند، به هدف این طرح اشاره داشت و اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهدویت، آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ انتظار و اخلاق مهدوی و ایجاد فضای نشاط و شادی در جامعه مورد توجه  این کمیته است.

عضویت کمیته کودک و نوجوان مناسبت‌های شعبان را کانون پرورش فکری، استانداری مازندران، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سازمان تبلیغات، سپاه کربلای مازندران، بسیج دانش آموزی، صدا و سیما، نیروی انتظامی، حوزه هنری، شهرداری‌های استان و حوزه هنری تشکیل داده اند.

ویژه برنامه پیک انتظار در مازندران برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =