کد خبر: 323612
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
بازدید 85
جلسه هم اندیشی ادارات با موضوع حجاب وعفاف در کانون استان

جلسه هم اندیشی با موضوع حجاب وعفاف به میزبانی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان وبا حضور نماینده ادارات در کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، جلسه هم اندیشی با موضوع عفاف وحجاب در بین دختران نوجوان وجوان ودانش آموزان 

 به میزبانی ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزارشد، در این جلسه، هاشمی معاون فرهنگی کانون استان و جمعی از همکاران فعال در این حوزه وهچنین حاج آقا مطیری وعزیزی مدیر خانواده ودبیر حجاب وعفاف در ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان و نمایند گان ادارات در حوزه حجاب وعفاف وامر به معروف ونهی از منکر حضور داشته وبه بررسی طرح پرداختند . 

در این طرح که با عنوان توانمندی فعالین حجاب وعفاف در حوزه پاسخگویی به شبهات روز به راههای کاربردی وآموزشی پرداخته می شوددر ده کارگاه به این موضوع برگزار خواهد شد وبا هدف آموزش اصول مناظره ومواجه در حوزه حجاب برای نوجوانان ناظر براهداف ومبانی میانی وبه کارگیری محتوا واصول ناظر برمهارتهای رفتاری در بین نوجوانان با زبان خودشان وهمچنین نقش حجاب وعفاف در حفظ جایگاه وکرامت زن وحجاب وعفاف از دیدگاه روانشناسی وایدئولوژی ودر نهایت بررسی وآسیب شناسی مدلهای جدید پوشش وآشنایی با فنون تبلیغ عفاف وحجاب و بررسی ویژ گی های فعالیت های موفق در حوزه حجاب وعفاف در ده کارگاه پرداخته می شود. که مخاطبین باهمراهی در برگزاری این کارگاهها با توجه به نوع مخاطب دستگاه فعالیت خواهند داشت.

در این نشست در خصوص طرح به بحث وهم اندیشی پرداخته شد ونمایندگان ادارات هرکدام در خصوص همکاری در اجرای طرح ایده ها وپیشنهاداتی ارائه نموده ودر پایان موارد کاربردی در جهت اجرای طرح جمع بندی ومصوب گردید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =