بازدید مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون کشور از مرکز فرهنگی‌هنری در حال ساخت زاهدان

مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ادامه‌ی بازدیدهای خود در سیستان و بلوچستان از مرکز فرهنگی‌هنری در حال ساخت شهر زاهدان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون کشور از مرکز فرهنگی‌هنری، واقع در منطقه‌ی زیباشهر زاهدان بازدید کرد.
لیلا کمالی در جریان این بازدید، از روند پیشرفت کار در این مرکز مطلع شد و تکمیل این پروژه را گامی مهم برای گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان، به ویژه زاهدان، دانست.
مدیرکل کانون استان نیز ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌ها و رایزنی‌های گسترده، جهت سرعت بخشیدن به اتمام این پروژه ارایه کرد.
معصومه هادی در ادامه با اشاره به بافت جمعیتی منطقه‌ی زیباشهر زاهدان و لزوم انجام فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان این بخش از شهر، برقراری عدالت فرهنگی را در گرو گسترش این پروژه‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد بهره‌برداری از این مرکز و دو مرکز در حال ساخت در شهرهای قصرقند و مهرستان، مجموعه‌ی کانون را در رسیدن به این هدف مهم یاری کند.
گفتنی است مرکز فرهنگی‌هنری زیباشهر زاهدان در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۵۰ متر در حال ساخت است. از امکانات جالب این مرکز، علاوه بر بخش‌های مرسوم دیگر مراکز، به وجود طراحی اتاق آسمان‌نما و رصدخانه‌ی این سازه می‌توان اشاره کرد که در کنار طراحی جالب توجه آن بر زیبایی بنا افزوده است.
پیشرفت فیزیکی تکمیل این بنا حدود ۹۵ درصد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =