سبک زندگی مهدوی در کانون یک کوثر تبیین شد

در آستانه‌ی سالروز میلاد پربرکت امام زمان (عج) فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۱ در مرکز شماره‌ی یک کانون کوثر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، اکرم راضی مربی مسوول مرکز شماره یک کانون کوثر با بیان اینکه سیره و سبک زندگی مهدوی با اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری برای اعضای مرکز تبیین شد، گفت: با برگزاری کارگاه بحث آزاد و گفت‌وگو با اعضا، ویژگی‌های سبک زندگی منتظرانه بر پایه‌ی انجام اعمال دینی و نظارت بر رفتار شایسته در جامعه، تشریح شد.

وی تصریح کرد: در کارگاه هنری مرکز نیز، قصه‌ی «نوزاد نورانی» از کتاب چهارده قصه آسمان، نوشته‌ی نورا حق پرست برای اعضای کارگاه قصه گویی شده و در ادامه، اعضا این رویداد فرخنده را با تکنیک مداد شمعی و مداد رنگی به تصویر کشیدند.

 سبک زندگی مهدوی در کانون یک کوثر تبیین شد

اکرم راضی شعرخوانی و معرفی کتاب را از دیگر فعالیت‌های اجرا شده در این مناسبت عنوان کرده و اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، کتاب «تو بوی سیب می دهی» سروده‌ی جعفر ابراهیمی شاهد» با حضور اعضا، شعرخوانی شده و کتاب‌های «من بی تو هرگز» نوشته‌ی مجید ملامحمدی شامل دل‌نوشته‌هایی به امام زمان (عج) و «زندگانی امام زمان (عج)» به تالیف منصور کریمیان» معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =