کد خبر: 323765
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
بازدید 387
"مهدی جان" تولدت مبارک

همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) ویژه برنامه های فرهنگی هنری با عنوان "مهدی جان" تولدت مبارک برای اعضای کودک و نوجوان مراکز پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان؛ همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ویژه برنامه های با عنوان مهدی جان تولدت مبارک پیش بینی شده است و در ایام مبارک نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در سراسر استان برگزار خواهد شد.

"مهدی جان" تولدت مبارک

همچنین در روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در میدان امام خمینی(ره) حاضر شده و به آماده سازی غرفه فرهنگی هنری به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) مشغول شدند تا در روز های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از قبیل: برگزاری چندین مسابقه دینی، معنوی و فکری با موضوع مهدویت،مسابقه نقاشی، قصه گویی و اهدای ۳۰۰۰ فرفره، ۲۰۰شاخه گل نرگس و پذیرایی شیرینی از کودکان و نوجوانان خواهد بود. 

"مهدی جان" تولدت مبارک

شرکت دو خودروی کتابخانه سیار با اجرای برنامه های فرهنگی هنری و عروسک های بلندقامت در شادپیمایی روز نیمه شعبان با همکاری نهادها و سازمان های مردم نهاد انجام از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خواهد بود.

شایان ذکر است معصومه ابراهیمی هژیر سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و فیض منش شهردار و سید محمدحسینی حراست شهرداری منطقه ۳ همدان ضمن بازید از آماده سازی غرفه به همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خداقوت و خسته نباشید گفتند.

"مهدی جان" تولدت مبارک "مهدی جان" تولدت مبارک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =