پیام تبریک فاطمه رستگار ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام  به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام

فاطمه رستگار ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام، در پیامی این هفته را به سربازان ومجاهدان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در پیامی این هفته را به سربازان و مجاهدان این عرصه تبریک گفت .

متن پیام به شرح زیر است :

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیم

مقام معظم رهبری :

آرامش و امنیت جامعه مرهون سربازان گمنامی است که دائم در جهاد فی سبیل الله اند.

ولادت با سعادت بقیه الله الاعظم (ارواحناله الفدا) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) مبارک باد.

 خجسته میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی است تا از خدمات این عزیزان که خالصانه در جهت تامین امنیت ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مجاهدت می‌کنند، تقدیر و تجلیل کنیم.

پانزدهم شعبان روز میلاد فرخندۀ امام مهربانی‌ها، شوق دیدار گل روی موعود را در دل‌های منتظری که سال‌ها سر بر سجادۀ عشق گذاشته و ندای ملکوتی “اللهم عجل لولیک الفرج” سر می‌دهند، دوچندان می‌کند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب سرافرازی امت اسلامی هستند .مبرهن است که امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.                                 

از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =