کد خبر: 323918
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
بازدید 185
شور و شادی نیمه شعبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت نیمه شعبان مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چند برنامه مناسبتی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در نیمه شعبان  اچند ویژه برنامه مناسبتی اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی به مناسبت هفته جوان و نیمه شعبان مراسم جشنی با حضور 45 دانش‌آموز برگزار شد.کارگاه نقاشی، بحث آزاد درباره دوران جوانی با حضور مشاور امور بانوان بخشداری خاکعلی، کارگاه خوشنویسی و برپایی یک غرفه سلامت با همکاری شبکه بهداشت خاکعلی با موضوع سلامتی و جوان از فعالیت‌های این مراسم بود که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، موسسه گامی به سوی موفقیت آبیک و کانون خاکعلی برگزار شد

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد با همکاری دبستان جلال آل احمد جشن نیمه شعبان را با فعالیت‌های نمایش فیلم، بازی و سرگرمی و شعرخوانی با موضوع امام زمان(عج) برای 65 عضو و دانش‌آموز برگزار کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه آیین جشنی با عنوان (گل نرگس سلام) با حضور بیش از 90 عضو و خانواده‌ها، مسئولان و اعضای بسیج شریفیه برگزار کرد.مهمان ویژه این برنامه مادر شهید داوود خلیلی بود و فعالیت‌های شعر خوانی، سرود، مسابقه، قصه گویی، دکلمه خوانی و خاطره‌گویی مادر شهید در آن اجرا شد.

به مناسبت زادروز خجسته حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه‌ای در مرکز شماره سه کانون  قزوین اجرا شد.کارگاه کاردستی، شعرخوانی، هم‌خوانی دعای فرج، معرفی ایام و وقایع، معرفی شخصیت و قصه گویی از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه هم با اجرای فعالیت‌های پخش پویانمایی با موضوع حضرت مهدی(عج)، معرفی کتاب، شعر خوانی درباره امام زمان (عج) و امام حسن عسگری (ع) ، معرفی شخصیت امام زمان (عج)و القاب آن حضرت، معرفی ایام، بیان حدیث درباره ظهور منجی عالم، کارگاه کاغذ و تای گل نرگس و اهدای هدیه به اعضای هم‌نام مادر امام زمان(ع) این مناسبت را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا هم به این مناسبت فعالیت‌های قصه‌گویی، معرفی وقایع، اجرای مسابقه و بازی در قالب زندگی نامه معصومین (ع)، دلنوشته ادبی با موضوع نهال امید (برای روز درختکاری)، کارگاه کاردستی کلاژ یا مهدی(عج) در قالب اجرای مسابقه و همکاری با آموزش و پرورش و کمیته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری در مدرسه شهید جمشیدی انجام داد.

شور و شادی نیمه شعبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و شادی نیمه شعبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و شادی نیمه شعبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

شور و شادی نیمه شعبان در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =