نمایش مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» در جشنواره مکنِس مراکش

سه فیلم پویانمایی «کشاورز و روبات»، «سپیدبالان» و «جانشین» با نام مشترک «شتر و آسیابان» به کارگردانی «عبدالله علیمراد» در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش به نمایش گذاشته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» Meknes در کشور مراکش، با نمایش فیلم‌های کوتاه و بلند انیمیشن از کشورهای مختلف جهان از جمله؛ فرانسه، کانادا، لهستان، اسلوواکی، سوئیس، اسلوونی، ژاپن، چین، بلژیک، پرتقال، مراکش، استرالیا، ایران و... و همچنین با حضور نسرین میرشب داور ایرانی و پخش‌کننده بین‌المللی فیلم ساکن کشور فرانسه برگزار شد.

مجموعه «شتر و آسیابان» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مکناس» به نمایش درآمد و مورد استقبال پرشور بینندگان قرار گرفتند.

این مجموعه درساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ (۷ مارس ۲۰۲۳) در سالن نمایش فیلم «ال منونی» برای دانش‌آموزان مراکشی، مربیان و سرپرستان آنان به نمایش درآمد.

یادآوری می‌شود مجموعه «شتر و آسیابان» از شهریور ۱۴۰۱ (سپتامبر ۲۰۲۲) در سینماهای کشور فرانسه نیز به نمایش عمومی درآمد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن «مکنس» بزرگترین رویداد فیلم‌های انیمیشن کشور مراکش به شمار می‌رود که با همکاری «انیستیتو فرانسه» و موسسه «آی ای شا» با بخش‌های مختلف همچون فیلم‌های کوتاه انیمیشن، فیلم‌های بلند انیمیشن، فیلم‌های انیمیشن دانشجویی و فیلم‌های انیمیشن کودکان هر ساله در این کشور برگزار می‌شود.

بیست و یکمین دوره این رویداد هنری روزهای ۱۲ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ (۳ تا ۸ مارس ۲۰۲۳ میلادی) در شهر مکنِس کشور مراکش برگزار شد.

نمایش مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» در جشنواره مکنِس مراکش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =