حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در مزار شهدای گمنام 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به همراه مسئولین استانی در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون، صبح امروز به مناسبت ۲۲ اسفندماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی «ره» مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه استاندارایلام ،معاون سیاسی امنیتی استانداری وجمعی از مسئولین استانی به مزار شهدای گمنام رفت و با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام با تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید و بزرگداشت روز شهدا با بیان اینکه شهید حاضر است و روح متعالی وبلندش در فضایی گسترده ناظر بر اعمال ماست اظهار داشت: دشمنان خواستند با گرفتن جسم شهدا ،یاد و خاطره شهدا را از ذهن مردم پاک کنند اما در محاسبات خود اشتباه کردند، زیرا شهید حاضر است و روح متعالی وبلندش در فضایی گسترده ناظر بر اعمال ماست.

حسن بهرام نیا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پاسداشت یاد و خاطره شهدا افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: «فضلیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

فاطمه رستگار نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید به خادمان شهدا ،اظهار داشت: گرامیداشت یاد شهدا ،گرامیداشت ارزش های والای انسانی است.

وی با عنوان این مطلب که بزرگداشت روز شهید یک حرکت فرهنگی ارزنده است،افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث می شود تا اقشار مختلف جامعه با آرمان‌های ارزشمند امام راحل و شهدا تجدید میثاق نمایند.

رستگار با بیان اینکه ان شاءالله توفیقی حاصل شود تا همه ما بتوانیم در مسیر شهدا حرکت کنیم ،تصریح کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل دستاورد ارزشمند شهدایی است که با دادن جان خود برای حفظ آرمان‌هایشان جنگیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =