پیام مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت بزرگداشت روز شهید پیامی صادر نمود.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

۲۲ اسفند ماه، سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام‌ خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی،یاد آور رشادت‌ و شجاعت شهدایی است که جان خود را برای حفظ وتثبیت انقلاب اسلامی فدا کردند.

شجره طیبه رسالت با خون پاک شهیدان و فرزندان انقلاب سیراب شد و امروز همه ما  موظفیم در مسیر آرمانهای ارزشمند شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم و اجازه ندهیم آرمان‌ شهدا به دست فراموشی سپرده شود.

امروز  امنیت و اقتدار کشور مدیون خون شهیدان گرانقدری است که شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند واز کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

خانواده شهدا زینت کشور هستند و در این روز فرصتی برای تکریم خانواده بزرگ و معظم شهدا ایجاد شده وبر همه ما واجب است تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

اینجانب ضمن بزرگداشت «روز شهید»که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان شهدا تاثیر گذار است، به تمامی شهیدان گرانقدر کشور و شهدای استان ایلام  ادای احترام می کنم و امیدوارم بتوانم با تأسی از راه روشن شهدا در خدمت به جامعه کوشا باشم .

فاطمه رستگار
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =