کد خبر: 324045
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
آیین تکریم و معارفه‌ مدیرکل کانون استان تهران برگزار شد

در آیینی مریم حقی به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران معرفی و از خدمات علی رشیدی‌نیا قدردانی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون و هادی یوسف‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع کانون، از علی رشیدی‌نیا تکریم و مریم حقی به عنوان مدیرکل جدید کانون استان تهران معارفه شد.

در این نشست ابتدا نماهنگی از فعالیت‌های انجام شده در دوره‌ علی رشیدی‌نیا به نمایش در آمد. سپس رشیدی‌نیا برای دقایقی به ایراد سخن پرداخت و پس از قدردانی از زحمت‌های همکاران در هفت ماه گذشته، برای مدیرکل جدید کانون استان تهران آرزوی توفیق کرد.

آیین تکریم و معارفه‌ مدیرکل کانون استان تهران برگزار شد

پس از آن فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون با اشاره به خدمات گذشته‌ علی رشیدی‌نیا و آرزوی موفقیت برای وی در جایگاه‌های دیگر، با ابلاغ پیام حامد علامتی به صورت رسمی به مریم حقی به عنوان مدیرکل جدید استان تهران تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق و سربلندی در راستای اهداف کانون و امور محوله کرد.

در ادامه، همکاران پای صحبت‌های هادی یوسف‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع کانون نشستند. یوسف‌زاده نیز ضمن قدردانی از علی رشیدی‌نیا و آرزوی موفقیت برای مریم حقی، دقایقی در مورد مباحث مربوط به حوزه‌ معاونت خود با همکاران به گفت‌وگو پرداخت و به سوال‌های آنان پاسخ داد.

آیین تکریم و معارفه‌ مدیرکل کانون استان تهران برگزار شد

سپس مریم حقی مدیرکل جدید کانون استان تهران، پس از سپاسگزاری از حضور همکاران و قدردانی بابت اعتماد مدیرعامل، اظهار امیدواری کرد که با کمک همکاران استان و مجموعه‌ کانون مرکزی بتواند گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف کانون و خدمت به کودکان و نوجوانان این استان بردارد.

در ادامه حکم مدیریت مدیرکل جدید خوانش شد و با اهدای لوح قدردانی به علی رشیدی‌نیا و لوح انتصاب به مریم حقی، آیین تکریم و معارفه پایان یافت.

مریم حقی دانش‌آموخته رشته‌ روان‌شناسی بالینی است. او شاعر و نویسنده متون ادبی، عضو فعال بسیج دانشجویی و بسیج فرهنگیان و مدرس و داور کشوری حفظ قرائت و مفاهیم قرآن کریم است.

آیین تکریم و معارفه‌ مدیرکل کانون استان تهران برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =