کد خبر: 324075
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
بازدید 164
"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران

کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری بومهن اولین بازارچه‌ی خیریه را با عنوان دست‌های کوچک بخشنده برپا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛  مرکز فرهنگی هنری بومهن اولین بازارچه‌ی خیریه را با عنوان "دست‌های کوچک بخشنده" برگزار کرد.

در این بازارچه که حدود ۵۰ نفر از اعضا و والدین مشارکت داشتند دست‌سازه‌های کودکان و نوجوانان به فروش رسید. این برنامه با هدف آموزش سواد مالی، تقویت روحیه‌ی همکاری و همدلی، برقراری ارتباط موثر و حل مسئله، به مدت دو روز به انجام رسید.

مریم شفیع زاده سرپرست مرکز بومهن اعلام کرد بازارچه ی خیریه دستهای کوچک بخشنده در مرکز بومهن برای اولین بار برگزار شده و تلاش می‌شود در اسفند ماه سال‌های آینده هم در سطح گسترده‌تری انجام شود.

وی به لزوم آموزش سواد مالی و تقویت مهارت‌های زندگی در رشد فکری و اجتماعی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و افزود؛ . بچه‌ها باید یاد بگیرند در ازای به دست آوردن هر چیز با ارزشی بهایی پرداخت کنند و نتیجه‌ی این داد و ستد باید مورد رضایت قلبی و به سود دو طرف واقع شود؛ از سوی دیگر، حس نوع دوستی و همدلی باید از دوران کودکی در ذهن و روح بچه ها نهادینه شود.

گفتنی ست در روز پایانی این بازارچه؛ غرفه داران کودک و نوجوان؛ بخشی از درآمد حاصل از فروش  را با دستهای کوچک بخشنده ی خود به عنوان عیدی اعضای نیازمند مرکز اختصاص دادند.

"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران"دست‌های کوچک بخشنده" در مرکز بومهن کانون استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =