سیزدهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

سیزدهمین و آخرین نشست شورای فرهنگی، هنری و ادبی سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی با ۲ دستور جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، بحث پیرامونکارگاه هایحضوری ومجازی فصل بهار۱۴۰۲    و ارائهگزارش توسط نماینده امور ایثارگران کانون استان عناوین دو دستور این جلسه بودند.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای فرهنگی و مراکز کانون سراسر استان که همراه برنامه‌های کانون مطابق کتاب کار سال ۱۴۰۱ معاونت فرهنگی بودند به تشریح رویکرد کانون استان در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

زهرا آب‌سوران با اشاره به برنامه‌های شاخص سال ۱۴۰۱ کانون استان گفت: برگزاری مهرواره بازی‌های بومی و محلی، نمایشگاه نماز چشمه نور، طرح نماد شهر من، پیک امید کانون، حضور در مناطق کم‌برخوردار و اجرای برنامه‌های مناسبتی از جمله‌ی این برنامه‌ها بودند که با رویکردی متفاوت‌تر در دستور کار سال ۱۴۰۲ نیز قرار دارند.

مدیرکل کانون استان در خصوص دستور اول جلسه، ۲۳ فروردین تا اول اردیبهشت ۱۴۰۲ را زمان ثبت نام در کارگاه‌های مجازی و حضوری کانون ذکر کرد و افزود: برابر شیوه‌نامه مدون معاونت محترم فرهنگی کانون کشور، زمان برگزاری کارگاه‌ها نیز از ۴ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ منظور شده است.

در ادامه، نماینده امور ایثارگران با پخش کلیپ به تشریح عملکرد یکساله شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کانون استانت پرداخت.
در پایان، کارشناسان حوزه‌های مختلف ستادی و نمایندگان مراکز کانون استان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص دستورهای این جلسه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =