نشست بحث آزاد نوجوانان کرمانشاهی با موضوع چگونگی ارتباط خدا با خلق

نشست بحث آزاد نوجوانان پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در راستای جهاد تبیین با حضور دکتر محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان در مرکز شماره ۲ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، گفت‌وگوی بحث آزاد نوجوانان در راستای جهاد تبیین با موضوع « چگونگی ارتباط خدا با خلق» پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان برگزار شد.

زنجانی، مدیر کل کانون استان گفت: نوجوانی دوره‌ی بسیار حساس و مهمی از زندگی هر فرد است که برای جلوگیری از آسیب‌های فکری و اعتقادی نیاز به تربیت، پرورش و بحث و گفتگو در این حوزه بسیار حس می‌شود. در همین راستا سلسله بحث‌های آزاد نوجوانان در راستای جهاد تبیین برای نوجوانان دختر و پسر در مراکز کانون طراحی شده است.

زنجانی ضمن اشاره به اهمیت شنیدن نظرات و گفت‌وگو با نوجوانان بیان داشت: در این جلسه مبحث «چگونگی ارتباط خدا با خلق» مطرح و سپس اعضاء نوجوان با هدایت و راهنمایی کارشناس_مربی متخصص در این حوزه، به بحث و گفتگو پرداخته و در نهایت ابهامات و سوالات خود را مطرح کردند. 

نشست بحث آزاد نوجوانان کرمانشاهی با موضوع چگونگی ارتباط خدا با خلق

زنجانی، مدیر کل کانون استان خود به عنوان کارشناس_مربی در این بحث آزاد حضور داشته و این حضور باعث صمیمیت و خرسندی نوجوانان حاضر در بحث شد.
در این جلسه نوجوانان ضمن بیان نظرات و عقیده‌های خود به بحث مناظره‌ای با یکدیگر پرداخته و در نهایت دکتر زنجانی با ارائه تحلیل و نمونه مثال‌ها به شبهات و ابهامات نوجوانان پاسخ دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =