کد خبر: 324159
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
برگزاری «دوشنبه‌های دیدار»؛ فرصتی برای تعامل با اهل قلم

برنامه‌ «دوشنبه‌های دیدار» به‌منظور ایجاد تعامل سازنده با اهل قلم، روزهای دوشنبه در دفتر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «دوشنبه‌های دیدار» در قالب نشست با نویسندگان و شاعران، تصویرگران و هنرمندان به‌صورت هفتگی و با حضور حامد علامتی مدیرعامل، فاطمه طارمی مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری و تعدادی از اهالی قلم (شاعران و نویسندگان) برگزار می‌شود.

این دیدار به منظور گفت‌وگوی صمیمانه با اهالی قلم برگزار می‌شود و در آن علاوه بر شعرخوانی، تبادل تجربه‌ها و دریافت ایده‌های جدید در راستای تولید کتاب و فعالیت‌های ادبی تبادل نظر صورت می‌گیرد.

برهمین اساس با توجه به احساس خلا در زمینه‌ طنز مکتوب برای نوجوانان، نخستین دیدار روز دوشنبه ۱۰ بهمن با حضور شاعر طنزپرداز ناصر فیض برگزار شد؛ شاعری نام‌آشنا با کوله‌باری از تجربه در زمینه‌ آفرینش شعر طنز. در این جلسه قرار بر این شد که دفتر ادبیات طنز کودک و نوجوان در کانون تأسیس شود.

برگزاری «دوشنبه‌های دیدار»؛ فرصتی برای تعامل با اهل قلم

همچنین دومین دوشنبه‌ دیدار روز ۲۴ بهمن برگزار شد. شاعران آئینی نام‌آشنا حامد عسگری، محمود حبیبی‌کسبی و حسین متولیان مهمانان این برنامه بودند. در این دیدار بعد از گفت‌وگو درباره‌ موضوع‌های مربوط به ادبیات آیینی و حال ‌و هوای ادبیات آیینی کودک و نوجوان، تأسیس دفتر شعر آئینی در کانون تصویب شد.

برگزاری «دوشنبه‌های دیدار»؛ فرصتی برای تعامل با اهل قلم

مهمانان سومین دوشنبه دیدار نیز که روز ۲۲ اسفند برگزار شد، کبری بابایی، مهرانگیز اخوی، مریم اسلامی، اکرم‌السادات هاشمی‌پور و سیدحبیب نظاری بودند.

انسیه موسویان مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری، قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون نیز در این دیدار حضور داشتند. مهمانان این برنامه پس از گفت‌وگوی صمیمانه با مدیرعامل و مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون کتاب‌های خود را به حامد علامتی اهدا کردند.

برنامه‌ دوشنبه‌های دیدار، به همت اداره‌ کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای دوشنبه سال ۱۴۰۱ در دفتر مدیرعامل کانون با هدف فراهم‌آوردن فرصتی برای ایجاد تعاملی سازنده با اهالی قلم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =