کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان رتبه برتر طرح شهید رجایی را کسب کرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان رتبه برتر طرح شهید رجایی در گروه پژوهشی، فرهنگی و آموزشی را در استان کردستان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، امروز شنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جاری از ادرات برتر در طرح شهید رجایی تقدیر شد که در این روز با اهدای لوح تقدیر از حمید رضا گوهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان تقدیر شد.

بنا بر این گزارش، در این لوح آمده است سنجش پویایی و بالندگی نظام اداری و بهبود مستمر آن امری ضروری در فرآیند توسعه است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی، به عنوان اجزای نظام اداری و بر پایه شاخص های عمومی و اختصاصی صورت میگیرد.

در ادامه آمده است، بدینوسیله از اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه اجرایی و کسب رتبه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در فرآیند ارزیابی عملکرد در سال 1400 تقدیر و تشکر می نماییم.

در پایان آمده است، امید است با استعانت از درگاه الهی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرای سیاست های عالیه دولت، در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم عزیز استان کردستان موفق و موید باشید.

لاز به ذکر است این لوح با امضای اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان و رئیس جشنواره شهید رجایی و ارسال ازهاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی استان به مدیر کل کانون استان کردستان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =