برپایی ایستگاه «نوروزانه» در استقبال از میهمانان نوروزی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری، پذیرای میهمانان نوروزی استان گیلان است.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل استان گیلان، هم‌زمان با نوروز سال ۱۴۰۲، استان میهمان‌پذیر گیلان پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از سراسر ایران اسلامی است و در این میان، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مشارکتی، به غنی‌سازی اوقات فراغت آینده‌سازان می‌پردازند.

درهمین‌راستا، مرکز فرهنگی هنری کانون سیاهکل طی همراهی با فرمانداری، آموزش و پرورش، هلال‌احمر و شهرداری در ورودی شهرستان و درمحل «میدان چای»، نسبت به برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری با عنوان  «نوروزانه» اقدام‌کرده‌است.

برپایی ایستگاه «نوروزانه» در استقبال از میهمانان نوروزی

براساس‌این‌گزارش، معرفی برنامه‌های کانون پرورش فکری و ایجاد زمینه‌های لازم برای بهره‌مندی هرچه بهتر کودکان و نوجوانان از برنامه‌های این مجموعه فرهنگی، آشناسازی مخاطبان با کتاب‌، قصه‌گویی، خوانش‌شعر، برپایی کارگاه‌های آموزش کاردستی با استفاده از شیوه «کاغذ ‌و تا» و آموزش کمک‌های اولیه، از جمله این فعالیت‌ به شمارمی‌رود.

مربیان کانون هم‌چنین، تقارن بهار قرآن و طبیعت را فرصتی برای تقویت باورهای دینی کودکان و نوجوانان قرارداده و با اجرای مسابقه حضوری‌ با محوریت ماه مبارک رمضان، به افزایش آگاهی‌های دینی و اسلامی  فرزندان ایران اسلامی کمک‌می‌کنند.

اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان  و پخش بروشور معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان گیلان، از دیگر فعالیت‌های مربیان کانون در ایستگاه «نوروزانه» است.

برپایی ایستگاه «نوروزانه» در استقبال از میهمانان نوروزی

برپایی ایستگاه «نوروزانه» در استقبال از میهمانان نوروزی

گفتنی‌است، سیاهکَل در شرق گیلان و در ۴۴ کیلومتری رشت، مرکز این  استان قراردارد. آبشار لونک، بشکافته سنگ، خانه تاریخی طالبی‌ها، استخرهای آب گیرکلامسر، فشتال، سید وارستان و کولکشه، آتشفشان درفک، امامزاده صالح و سلطان حسین(ع) از جمله جاذبه‌های گردشگری این بخش از استان سرسبز گیلان محسوب‌می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =