فراخوان بهاری "نوروز با کتاب" در کانون استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و پربار بار نمودن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایام نوروز ۱۴۰۲ فراخوان بهاری "نوروز با کتاب" منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی  اداره‌ی کل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، حجت ا... آسمند  مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: توجه به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی یکی از برنامه‌های متعدد فرهنگی کانون است که  می‌تواند فضای جامعه را در تمام طول سال به سمت رشد و شکوفایی هدایت نماید و فرصت‌های جدیدی برای  پرورش  مهارت‌های فکری و آگاهی افزایی کودکان و نوجوانان ایجاد کند.

فراخوان بهاری "نوروز با کتاب" در کانون استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد

بنابراین گزارش، فراخوان بهاری "نوروز با کتاب" در قالب مسابقه‌ی پیامکی طراحی شده و موضوع‌های محوری  آن : معرفی بهترین کتاب‌ها و زیباترین جملاتی است که کودکان و نوجوانان در ایام نوروز مطالعه نموده و خوانده‌اند.

مهلت ارسال پیامک‌های کتابی به این فراخوان تا پایان فروردین ۱۴۰۲ می‌باشد و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند دیدگاه خود را در مورد بهترین کتابی که تعطیلات نوروز مطالعه نموده‌اند به صورت پیامک کوتاه (حد اکثر سه سطر)   به شماره‌ی ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۸۱ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =