کد خبر: 324285
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
بازدید 137
دیدار نوروزی مدیرکل کانون استان مرکزی خانواده شهدا

دیدار نوروزی دکتر منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در ماه مبارک رمضان با خانواده شهید علی لطیفی و از مقام والای این شهید تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی همراه با جمعی از کارکنان اداره کل در بازدید نوروزی همزمان با ماه مبارک رمضان به دیدار خانواده شهید علی لطیفی رفت، و ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن از خانواده ولایتمدار این شهید سرافراز تجلیل کرد.
منصوری یاد آور شد شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.
وی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند، و رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.
در این دیدار برادران شهید لطیفی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مدیر کانون زبان و همراهان بابت دلجویی آنان تشکر کردند، همچنین در این ملاقات خاطراتی از شهید والا مقام از زبان برادر ایشان بیان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =