کد خبر: 324308
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
اولین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

اولین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ با محوریت شیفت‌بندی مراکز و ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، روز دوشنبه ۱۴ فرودین ۱۴۰۲ اولین جلسه شورای فرهنگی کانون کرمانشاه در دفتر مدیر کل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان، ضمن تبریک سال نو و آروزی سالی پربرکت همراه با قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان؛ با ذکر صلوات و روایاتی در مورد این ماه مبارک، بر اجرای فعالیت‌ها با فرآیند منظم برنامه‌ریزی و همچنین واسپاری کار و برنامه‌های اجرایی و سیاست مشارکتی کردن برنامه‌ها با مراکز تاکید کرد. همچنین با تصمیم‌گیری و هم‌فکری اعضا شورای فرهنگی کانون استان نوع شیفت‌بندی مراکز فرهنگی کانون استان و ساعات کاری آنان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

در ادامه زنجانی ضمن صحبت در خصوص  جابجایی برخی از نیروهای ستاد و تعیین تکلیف فعالیت‌های تخصصی مرکز مجتمع آفرینش بیان داشت: ویژه‌برنامه کودک و ایمان دینی (در لیالی قدر) و همچنین برنامه روزه اولی‌ها (جشن تکلیف روزه‌داری) دو مبحثی است که باید در این جلسه از شورا مورد تصمیم‌گیری برای آغاز فرایند اجرایی قرار بگیرد.

تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی اعضای پیشکسوت، برگزاری نشستی با محوریت شعر کودک به مناسبت یادبودی برای استاد محمدجواد محبت در آستانه چلمین روز درگذشت ایشان و تبیین جدول برنامه‌های سال جاری از مباحث دیگری بود که در این  جلسه بود مورد طرح و بررسی قرار گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =