مربیان هنری راهبران مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان هستند

مربیان هنری کانون همدان طی نشستی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در مورخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۲طی دیداری صمیمی و گرم مربیان هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  به گفتگو نشستند.
مربیان ضمن تبریک انتصاب مدیرکل به بیان انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود در جهت بهبود و پویایی  برگزاری کارگاه های هنری پرداختند.

هر یک از مربیان با ارائه طرح های نوین و خلاق ، ایده های به روز و کارآمد در جهت درآمدزایی مراکز، شناسایی استعدادهای هنری، رشد و پرورش کودکان و نوجوانان و جذب آنان از کودکی تا نوجوانی و جوانی پرداختند.

مربیان هنری راهبران مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان هستند

همچنین مربیان از دغدغه های حوزه کاری خود از قبیل: مسئله ی پاره وقت بودن، ایاب و ذهاب، شان و منزلت مربیان هنری، برگزاری دوره های آموزشی با اساتید کشوری، تبلیغات فعالیت های هنری، کمبود ملزومات هنری مراکز، نبود منابع غنی نمایشنامه، برگزاری جشنواره و نمایشگاه های هنری اشاره کردند.

ابراهیمی هژیر  مدیرکل کانون استان ضمن تشکر از حضور و اعتماد مربیان هنری در بیان نظرات وایده های خلاق، این دیدار را یکی از دیدارهای پر بار و ارزشی نام برد و افزود مربیان هنری راهبران مراکز فرهنگی و هنری کانون هستند زیرا که  آنان می تواند با ارتباط چهره به چهره، همزاد پنداری با اعضا و حتی خانواده های اعضا نقش پر رنگی را در ایجاد فضای با نشاط و هدفمند در مراکز کانون تبدیل کنند.

وی افزود این نشست دیداری سخت اما هدفمند دانست و بیان کرد که آنچه هنرمندان به ویژه مربیان هنری کانون پرورش فکری خلق می کنند تراوشات ذهنی آن هاست که از عمق جان آن ها نشات می گیرد و ارزش آن ها بر کسی پوشیده نیست. 
در ادامه به تعامل بیشتر با ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، حوزه هنری و دانشگاه فرهنگیان و دیگر ادارات مرتبط با حوزه ی کودک و نوجوان اشاره کرد تا از این طریق نگاه ارزش آفرینی جامعه نسبت به مربیان هنری کانون پرورش فکری را تقویت نماید. 
در آخر ابراهیمی هژیر این نوید را داد که با توان در جهت ارتقا جایگاه هنر و مربیان هنری کانون پرورش فکری تلاش خواهد کرد تا بتواند از مشکلات مطرح شده مربیان بکاهد و به تقویت شغلی آنان اضافه کند.

در پایان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: مطمئن هستم  در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت های فاخری از سوی کانون به ویژه مربیان متخصص و کارآمد خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =