نشست صمیمانه فرزانگان،مربیان مراکز اراک و کارکنان ستادی کانون استان مرکزی

نشست صمیمانه فرزانگان،مربیان مراکز اراک و کارکنان ستادی کانون استان مرکزی با عنوان "مهر و وفا" پانزدهم فروردین، رمضان۱۴۰۲در مجتمع فرهنگی کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ نشست صمیمانه فرزانگان (بازنشستگان) مربیان مراکز فرهنگی هنری اراک و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی درپانزدهم فروردین، رمضان ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر مجتمع پارک آزادی کانون کانون برگزار گردید.
منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی ضمن خوش آمدگویی از بازنشستگان کانون باعنوان فرزانگان و همانا تاریخ شفاهی کانون نام برد و بیان داشت که فرزانگان گنجینه ارزشمندی از مربیان و کارشناسانی است که در دهه‌های گذشته در کانون فعالیت کردند و این سرمایه یک پشتوانه مهم است. و از فکر و اندیشه فرزانگان در همه حوزه‌ها استفاده و از همکاری آنها استقبال می کند. و شان و جایگاه آنان در کانون استان محفوظ می ماند.
در ادامه با اجرای برنامه متنوع  از جمله پخش کلیپ ، مسابقه، خاطره گویی فرزانگان لحظات بیاد ماندنی رقم خورد و در نهایت نماز جماعت مغرب و عشاء اقامه شد و در کنار فرزانگان با صرف افطاری که از محل جمع آوری نذورات بود مراسم خاتمه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =