دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون کرمانشاه برگزار شد

دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه با محوریت برگزاری نمایشگاه قرآنی، بزرگداشت و فراخوان جشنواره شعر استاد مرحوم محمدجواد محبت و ویژه‌برنامه روزه اولی‌ها در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دومین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با محوریت اجرای برنامه‌های فرهنگی استانی برگزار گردید. محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان ضمن تشکر از همکاران بابت اجرای ویژه‌برنامه‌ی «آیه آیه تا خدا» و برگزاری دو کارگاه خوشنویسی و شعر با محوریت لیالی قدر و ماه مبارک رمضان در خانه‌ موزه‌ی جلیلی گفت: این کار ارزشمند که با حضور کودکان و نوجوانان و مربیان کانون استان رقم خورد بازتاب بسیار خوبی داشته و قطعاً تاثیر مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان حاضر در آن ویژه‌برنامه ماندگار خواهد بود.
در این جلسه از شورای فرهنگی کانون استان ابتدا در خصوص نمایشگاه قرآنی استان کرمانشاه به تولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دستگاه‌های فرهنگی صحبت و قرار شد کانون در این نمایشگاه غرفه ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله؛ قصه‌گویی، اوریگامی، اجرای بازی‌های فردی و گروهی، خوشنویسی، نقاشی و ... داشته باشد. 
برگزاری نشست بزرگداشت با محوریت شخصیت استاد مرحوم محمدجواد محبت و برگزاری فراخوان منطقه‌ای شعر برای کودکان و نوجوانان با نام محمدجواد محبت موضوع بعدی شورای فرهنگی بود که قرار شد برای این فراخوان و بزرگداشت کارگروه ویژه‌ای تشکیل گردد. 
چگونگی اجرای برنامه‌ی روزه اولی‌ها برای اعضای دختر روزه اولی و چگونگی برنامه‌ریزی برای محتوای برنامه‌ها سومین جلسه‌ای بود که در این جلسه از شورای فرهنگی مورد بحث، گفت‌وگو و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =