فعالیت‌های کانون پرورش فکری در موفقیت کودکان و نوجوانان موثر است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل در جریان برگزاری جام مناظره‌های دانش‌آموزی به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل(سیستان و بلوچستان)، فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از جمله عواملی دانست که در موفقیت افراد نقش موثری دارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، آیین اختتامیه‌ی جام مناظره‌های دانش‌آموزی به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل برگزار شد.

در جریان برگزاری این رویداد، که با حضور گسترده‌ی مسئولان محلی همراه بود، مدیر آموزش و پرورش زابل ضمن ابراز خوشنودی از بودن در فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بخشی از خاطرات خود را برای حاضران بازگو کرد.

حسینعلی دهباشی، که خود را مدیون کانون و مربیان آن می‌دانست، از نماد کانون با عنوان «مرغک مهربان کانون» یاد کرد و گفت: فعالیت‌های کانون و شیوه‌ی اجرای آنها توسط مربیان، باعث رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌شود و آنان با تکیه بر این آموخته‌ها می‌توانند در بزرگسالی افراد موفق‌تری باشند.

وی هم‌چنین در بخشی از سخنان خود در جمع اعضا، دانش‌آموزان و مسئولان به فعالیت جذاب ارتباط با بخش مکاتبه‌ای و کتابخانه‌ی پستی و سیار کانون اشاره کرد که دامنه‌ی خدمت‌رسانی کانون را گسترده‌تر کرده است.

گفتنی است در جریان برگزاری جام مناظره‌های دانش‌آموزی، برنامه‌های گوناگونی چون سرود و شعرخوانی نیز با همکاری مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو زابل برای حاضران اجرا شد.

فعالیت‌های کانون پرورش فکری در موفقیت کودکان و نوجوانان موثر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =