اولین جلسه کارگروه توسعه‌ی مدیریت عملکرد اداره‌کل استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ تشکیل شد

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت عملکرد اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل پیش‌ازظهر روز سه‌شنبه ۲۲فروردین سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر کل، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونان و کارشناسان اداره کل کانون استان در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیر کل کانون استان در ابتدای جلسه با گرامیداشت شب‌های پرفیض قدر، اظهارداشت: قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان به خصوص شب های قدر فرصتی برای خودسازی است و امیدوارم در این لحظه‌های معنوی مشمول رحمت و مغفرت درگاه الهی واقع شویم.

اولین جلسه کارگروه توسعه‌ی مدیریت عملکرد اداره‌کل استان اردبیل تشکیل شد

مدیر کل کانون استان در ادامه‌ی صحبت‌های خود با اشاره به کسب عنوان دستگاه برتر جشنواره‌ی شهید رجایی توسط کانون استان اردبیل در سال ۱۴۰۰، دستیابی به این عنوان را حاصل زحمات کلیه‌ی کارکنان و مربیان کانون دانست و اظهار امیدواری کرد در دوره جدید ارزیابی نیز شاهد تکرار رتبه‌ی برتر باشیم.

موسی عبادی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه با تشریح شیوه نامه امتیازدهی شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ از اهتمام اداره‌کل کانون استان در ارایه خدمات شایسته به مردم به خصوص قشر کودک و نوجوان تقدیر کرد.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه تغییرات حاصل در شیوه نامه و همچنین نحوه امتیازدهی مورد بحث و تبادل نظر حاضران قرار گرفته و مقرر شد اعضای کارگروه نسبت به تکمیل فرم و بارگزاری مستندات در وقت مقرر اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =