جلسه کارگروه ‌توسعه ‌مدیریت اداره کل‌ کانون استان اردبیل تشکیل شد

با هدف بررسی شیوه‌نامه امتیازدهی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سازمان‎‌ها در سال ۱۴۰۲، جلسه اعضای کارگروه ‌توسعه ‌مدیریت اداره کل‌ کانون ‌پرورش ‌فکری ‌کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که پیش از ظهر روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، موضوع بررسی شیوه‌نامه امتیازدهی شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سازمان‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان بابیان اینکه کانون پرورش فکری استان در سال‌های اخیر در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد امتیازهای کاملی را کسب می‌کند، خواستار توجه بیش‌ازپیش به رسالت‌ها و مأموریت‌های سازمانی در توزیع امتیازهای شاخص‌های عمومی شد.

وی اظهار داشت: گاهی کارشناسان ارزیابی عملکرد، همه‌ی دستگاه‌های اجرایی را با معیارهای یکسان مورد ارزیابی قرار می‌دهند درحالی‌که سازمان‌ها به لحاظ ساختار، دریافت اعتبار و نوع خدمات‌دهی تفاوت‌های اساسی باهم دارند که این موضوع باید در سنجش شاخص‌ها مورد لحاظ قرار گیرد.

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه مخاطب اصلی فعالیت‌های کانون، کودکان و نوجوانان و قشر آینده‌ساز کشور هستند، شناخت از مجموعه کانون و خدمات این نهاد توسط کارشناسان ارزیابی عملکرد را در امر ارزشیابی شاخص‌ها مهم توصیف کرد.

جلسه کارگروه ‌توسعه ‌مدیریت اداره کل‌ کانون استان اردبیل تشکیل شد

محمد حمل‌آبادی کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز با پرداختن به مفاد شیوه‌نامه امتیازدهی شاخص‌های ارزیابی، بر مستندسازی فعالیت‌ها تأکید کرد.

حمل آبادی با عنوان اینکه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری متفاوت از سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی است، فعالیت‌های مربیان مراکز در انجام امور تربیتی و پرورشی موردتوجه قرار خواهد گرفت.

شایان‌ذکر است در ادامه این جلسه، هریک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوع جلسه پرداخته و مواردی را جهت اجرا مورد تصویب قراردادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =