دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با فرماندار شهرستان اسدآباد

طی دیداری معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حسین علی شرکایی فرماندار شهرستان اسدآباد به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز پنجشنبه۲۴ فروردین ۱۴۰۲

معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با علی شرکایی شهرستان اسدآباد دیدار و به گفتگو نشستند.

در این دیدار ابراهیمی هژیر ضمن تسلیت سالروز شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام و همچنین قبولی طاعات و عبادات از نگاه ویژه فرهنگی و مثبت حسن علی شرکایی فرماندار شهرستان اسدآباد به فعالیت های کانون تقدیر و تشکر کرد و پشتیبانی فرهنگی ،عمرانی فرمانداری را در پیشبرد برنامه های عمرانی، تجهیز و توسعه کانون پرورش فکری اسدآباد را خواستار شد.

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با فرماندار شهرستان اسدآباد

در ادامه علی حسین شرکایی فرماندار اسدآباد ضمن تبریک سال نو و بهار قرآن انتصاب ابراهیمی هژیر را به عنوان مدیر کل کانون استان را تبریک گفتند و از زحمات و خدمات فرهنگی کارکنان کانون اسدآباد تشکر کردند.

همچنین شرکایی در این دیدار از مساعدت ها و همکاری های فرمانداری در جهت افزایش اعتبار عمرانی در سال جدید خبر داد و اذعان داشتند که مطمئنن اعتبارات کانون را محفوظ دانستند.

در این دیدار پورکریمیان کارشناس کانون استان و هادی مربی مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد نیز حضور داشتند و به ارائه گزارشات عمرانی و فرهنگی و هنری در سال گذشته و جدید پرداختند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =