حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل ، مسئول روابط عمومی و کارشناس کتابخانه های سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همگام با مردم روزه دار سراسر استان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و از جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،  صبح روز جمعه ۲۵ فروردین معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل، هادی لایقی مسئول روابط عمومی و مهتاب اردلان کارشناس کتابخانه های سیار و پستی به همراه جمعی از کارکنان کانون پرورش استان همدان، در راهپیمایی روز جهانی قدس در همدان شهر دارالمومنین  شرکت کردند. 

حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در راهپیمایی روز قدس

در راهپیمایی امروز، کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با  آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهیدان سرافراز مقاومت در سراسر جهان تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی روز قدس در همدان با حضور اقشار مردم الخصوص قشر کودک و نوجوان باری دیگر صحنه ای زیبا از وحدت و اخوت و انسجام اسلامی بود که در قالب راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید مجدد بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین و خشم و انزجار انقلابی و اسلامی از دشمنان اسلام به نمایش در آمد.

حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در راهپیمایی روز قدس حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در راهپیمایی روز قدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =