کد خبر: 324619
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
بازدید 311
ضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در مریانج برگزار شد

به همت کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریانج و با همکاری دفتر امام جمعه کانون قرآن مریانج ضیافت افطار "بهشتیان کوچک" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر مریانج با همکاری دفتر امام جمعه و کانون قرآن مریانج در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در کانون قرآن برگزار شد.

به گفته سیده سمیه موسوی مربی مسئول کانون پرورش فکری مریانج با همکاری دفتر امام جمعه و کانون قرآن شهر مریانج اقدام به برگزاری ویژه برنامه ضیافت "بهشتیان کوچک" با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری از قبیل: قرائت قرآن کریم، خاطره گویی، شعر خوانی، مسابقه خلاق تزئین نان، پنیر و سبزی مادرو دختری، برپایی نماز جماعت روزه اولی ها و صرف افطار و شام میزبان ۱۰۰ کودک و نوجوان دختر روزه اولی در محل کانون قرآن کردضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در مریانج برگزار شد.

وی گفت، پس از قرائت قرآن کریم توسط ترابی از قاریان برگزیده کشور و استان، نسیم هاتفی خوشدل از اعضای کودک فعال مرکز به همراه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی اجرای برنامه را بر عهده داشتند.

سپس ۵ خاطره از خاطرات اولین روز روزه داری توسط ۵ دانش آموز بیان شد و در ادامه همخوانی شعر روزه اولی ها اجرا شد .

ضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در مریانج برگزار شد

همچنین در این مراسم آموزش احکام با روش خلاقانه و با نشاطی توسط عمو شکری از روحانیان شهر همدان اجرا گردید.

موسوی افزود همزمان با اذان مغرب و عشا کودکان صف نماز جماعت را تشکیل داده و نماز جماعت مغرب و عشا را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین شکری اقامه کردند و بر سر سفره افطاری و شام یک شب خاطره انگیزی را کودکان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان رقم زدند.

ضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در مریانج برگزار شد

در پایان مراسم به همه دانش آموزان هدیه ای توسط معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان و رسول شیدایی رییس ناحیه یک آموزش و پرورش استان همدان اهدا شد.

شایان ذکر است در این مراسم مسئول حراست کارشناس فرهنگی و چند تن از همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز حضور داشتند.

ضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در مریانج برگزار شدضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در مریانج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =