کد خبر: 324684
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
بازدید 163
ضیافت افطار "بهشتیان کوچک" در کانون بهار

ضیافت افطار بهشتیان کوچک در شهر بهار ویژه برنامه ضیافت افطار بهشتیان کوچک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بهار با حضور مدیرکل و کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری استان، فرماندار و شهردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ضیافت افطار بهشتیان کوچک به مناسبت بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل، زهرا رضوی کارشناس فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دکتر فیض الهی فرماندار و شاهین فرجی شهردار شهر بهار و ۵۰ عضو به همراه ۴۰ نفر از والدین اعضا در مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری شهر بهار برگزار شد.
در ابتدا ویژه برنامه ضیافت افطار بهشتیان کوچک قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی اجرا شد.

ضیافت "افطار بهشتیان" کوچک در کانون بهار
سپس کارگاه ادبی با عنوان خاطرات خوش افطار و سحر در ماه مبارک رمضان برای اعضا تشکیل و اعضا خاطرات خود را بیان کردند.
 فرماندار بهار دقایقی را با اعضا و مهمان های مراسم به سخنرانی پرداخت ایشان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص برپایی مراسم های دینی و مذهبی برای قشر کودک و نوجوان تقدیر کرد و افزود کودکان و نوجوانان امروزه بیش از پیش به آموزه های دینی و قرآنی نیازمند هستند که کانون پرورش فکری این امر را محقق کرده است .
در این برنامه صادق فرهادیان از مربیان باسابقه و موفق کتابخانه سیار شهری کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان مطالب مفید و ارزنده ای در خصوص فضیلت ها و احکام و دعا های ماه پر خیر برکت رمضان برای اعضا ارائه دادند.

ضیافت "افطار بهشتیان" کوچک در کانون بهار

در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حضور فرماندار و شهردار ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های کانون با اهدا لوحی از همکاران کانون بهار تجلیل کرد.

سپس اعضا نماز جماعت مغرب و عشاء را به امامت حجت السلام الله وردی  اقامه کردند و به صرف افطار و شام دعوت شدند.

ضیافت "افطار بهشتیان" کوچک در کانون بهار

ضیافت "افطار بهشتیان" کوچک در کانون بهار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =