سومین جلسه شورای فرهنگی کانون استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین جلسه شورای فرهنگی کانون استان در روز سه شنبه مورخ 1402/1/29 در دفتر مدیرکل برگزار شد .
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن اشاره به واپسین روزهای ماه مبارک رمضان و اهمیت استفاده معنوی از روزهای باقیمانده و پیش رو بودن عید سعید فطر و ابهت این عید بزرگ در جامعه مسلمین، گفت : جشن « روزه اولی ها » ویژه برنامه ای است که توسط کانون استان برای اعضای دختر روزه اولی به منظور ارج نهادن به ارزش معنوی انجام تکالیف الهی توسط آنها و حفظ و اشاعه ارزش های دینی،  تدارک دیده شده است . 
وی افزود : برنامه های خانواده محور یکی از سیاست های کانون در سطح ملی و از دیگر اهداف می باشد که باید فرآیند اجرایی شدن را طی نماید که از جمله آنها تشکیل انجمن های اولیاء و مربیان، برپایی کارگاه ها و نشست های عمومی برای والدین، ایجاد ساختاری برای کمک به اجرای فعالیت والدین در کارگاه های ویژه و راه اندازی کانال تخصصی – تربیتی برای والدین توسط ستاد است که برنامه « یک روز با والدین » نیز از مصوبات این بخش از جلسه بود . 
دو نماینده از جشنواره عمار با هدف حمایت از آثار جبهه فرهنگی و اکران مردمی و ارائه آثار مناسب اجتماع و خانواده، مهمان بخشی از جلسه شورای فرهنگی بودند و در خصوص موضوع درخواست آنها و فرآیند اجرایی کار، بحث و گفتگو شد .
برنامه سالیانه بازی دراز و فراخوان برگزاری اردوی ویژه پسران نوجوان، انجمن ها، بازدید از مراکز و تعیین ساختار برنامه های اجرایی،  تعریف فرآیند و سازماندهی موارد مذکور در جلسه، زمان و نحوه اجرای هریک از آنها از دیگر موضوعات جلسه بود که در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =