کسب موفقیت دو عضو کانون استان اردبیل از سرزمین آفتاب تابان

دو عضو هنرمند مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به دریافت نشان برنز و لوح تقدیر از سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک زاده فرد، مدیر کل کانون استان با اعلام خبر کسب موفقیت دو عضو مراکز کانون استان از سی‌امین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن در سال  ۲۰۲۲ گفت: در این مسابقه با بررسی و داوری آثار، ۱۶ عضو مراکز کانون در سراسر کشور حایز دریافت مقام و نشان‌های مختلف شدند که از این میان «دلسا حیدری» ۱۰ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل، و «النا امید» ۱۴ ساله از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل موفق به کسب لوح تقدیر و نشان برنز این دوره از مسابقات شدند.

ملک‌زاده فرد اظهار داشت: این مسابقه با موضوع‌های «من و غذای مورد علاقه‌ام» و «آزاد» برگزار شده بود و ۹هزار و ۳۱۳ اثر از ۵۶ کشور جهان در آن شرکت داشت که از این تعداد 338 اثر مربوط به کودکان و نوجوانان ایرانی بود که از سوی کانون به مسابقه نقاشی انجمن هیکاری کشور ژاپن ارسال شده بود.

وی خاطر نشان کرد: هدایت و راهنمایی این دوعضو هنرمند جهت شرکت در مسابقه را خانم‌ها لیلا نظمی و مهسا صالحی از مربیان واحد آفرینش‌های هنری کانون استان اردبیل، برعهده داشتند.

کسب موفقیت دو عضو کانون استان اردبیل از سرزمین آفتاب تابان

«دلسا حیدری» ۱۰ ساله از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل

کسب موفقیت دو عضو کانون استان اردبیل از سرزمین آفتاب تابان

«النا امید» ۱۴ ساله از مرکز شماره ۱ کانون اردبیل 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =