جشن سحرخیزان کوچک برای روزه اولی ها در کانون کرمانشاه برگزار شد

در آستانه عید سعید فطر و در روزهای آخر ماه مبارک رمضان جشن ( سحرخیزان کوچک ) برای دختران روزه اولی در مجتمع آفرینش کرمانشاه برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جشن «سحرخیزان کوچک» ویژه دختران روزه اولی‌ با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همراه با ضیافت افطار و شام برگزار شد.

محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان گفت: یکی از اهداف و رسالت‌های کانون تقویت هویت دینی و ایرانی_ اسلامی کودکان و نوجوانان است که در همین راستا جشن سحرخیزان کوچک برای دختران روزه اولی در کانون استان تهیه و تدارک دیده شد.
زنجانی در ادامه بیان داشت: اعضای مراکز مختلف کانون سطح شهر کرمانشاه همراه با مربیان خود به این برنامه دعوت شدند و ابتدا در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آفرینش برنامه‌های متنوعی برای این عزیزان در قالب یک جشن اجرا شد. سپس بعد از صرف افطاری در محله کتابخانه مرکز شماره ۲، نماز جماعت با حضور کودکان، همکاران و اعضای شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان در حیاط مجتمع برگزار گردید.

جشن سحرخیزان کوچک برای روزه اولی ها در کانون کرمانشاه برگزار شد
صحبت مدیر کل کانون استان با روزه‌ اولی‌ها، شعرخوانی، پخش کلیپی از عکس دختران روزه اولی، اجرای قصه‌گویی، پخش کلیپ و هم‌خوانی دسته جمعی آهنگ روزه اولی‌ها، اجرای مسابقات شاد و مهیج، گفتگوی محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان با کودکان حاضر در جشن، برپایی نماز جماعت، صرف افطاری و شام و اهدای هدیه به روزه اولی‌ها از برنامه‌های متنوع این ویژه‌برنامه بود.
جشن «سحرخیزان کوچک» برای روزه اولی‌ها با حضور دختران روزه اولی، همکاران کانون و مسئولین و مدیران عضو شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در آستانه‌ی عید فطر و در مجتمع آفرینش برگزار شد.

جشن سحرخیزان کوچک برای روزه اولی ها در کانون کرمانشاه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =