کد خبر: 324781
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۸
بازدید 181
اولین جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کانون استان تشکیل شد

کمیته حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کانون استان همدان اولین جلسه خود در سال جدید را به ریاست معصومه ابراهیمی هژیر در روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین جلسه کمیته حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کانون این استان در دفتر کار مدیر کل کانون برگزار شد.

این جلسه که با حضور مدیرکل، کارشناسان و نماینده مراکز فرهنگی هنری شهرستان همدان تشکیل شد، معصومه ابراهیمی هژیر به تشریح اهمیت حمایت از خانواده و فرزندآوری پرداخت و نسبت به اجرای مواد قانونی و قابل اجرای این قانون در کانون تاکید کرد.

در ادامه مهتاب اردلان به توضیح مسئولیت‌های ابلاغ شده از طرف اداره کل خانواده و امور زنان استانداری به کانون پرداخت و از همکاران خواست پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه نمایند.

کارشناسان هریک به ارائه پیشنهادهای خود پرداختند و مقرر شد وظایف مراکز فرهنگی هنری کانون استان پیرامون این مهم از طرف مدیرکل ابلاغ شود.

اولین جلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کانون استان تشکیل شد

لازم به ذکر است در پایان این جلسه ابراهیمی‌هژیر با اهداء هدیه از هادی لایقی کارشناس روابط‌عمومی کانون استان که به تازگی دارای فرزند شده است تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =