پایان فعالیت کانون پرورش فکری استان همدان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت

در آخرین روز از ششمین نمایشگاه قرآن و عترت فعالیت غرفه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ششمین نمایشگاه قرآن و عترت در طی آئین اختتامیه ای در سالن همایش تالار قرآن همدان به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ فروردین الی ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با همکاری دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این نمایشگاه با برپایی غرفه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوان شاهد استقبال پور شور خانواده ها در غرفه های فرهنگی و هنری بود.

کانون پرورش فکری در ایام نمایشگاه همزمان با هم غرفه های متنوع فرهنگی هنری ازقبیل: خوشنویسی آیه های امید، چاپ خط آیه های امید، بازی و سرگرمی، کاردستی، نمایش عروسکی، قصه گویی و همچنین گفتگو قرآنی پذیرای کودکان و نوجوانان همدان بود.

در اختتامیه ششمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری و مسئولین استان همدان منتخب آثار خوشنویسی آیه های امید اعضا با عنوان کتابت آیه های امید رونمایی شد.

پایان فعالیت کانون پرورش فکری استان همدان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت

لیلا سادات خوانساری کارشناس هنری اداره کل کانون و مسئول غرفه فرهنگی هنری ششمین نمایشگاه قرآن و عترت هدف از فعالیت کانون در این نمایشگاه آشنایی کودکان و نوجوانان را با اجرا و انجام فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن کریم دانست افزود: در مدت زمان برپایی نمایشگاه شاهد استقبال خوب و بی نظیر کودکان و نوجوانان به همراه خانواده ها از غرفه های موجود در نمایشگاه بود به طوری که گاهی والدین نیز به انجام فعالیت در غرفه ها می شدند.

پایان فعالیت کانون پرورش فکری استان همدان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت

وی افزود در روزهای برپایی نمایشگاه در هر روز سه نفر از همکاران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در غرفه ها کودک و نوجوان حاضر و به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می دادند.

همچنین در ایام نمایشگاه حضور و بازدید مسئولین از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه داشت.

در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه قرآن و عترت به نمایندگی از همکاران کانون حاضر در ایام فعالیت کانون در نمایشگاه به سه همکار با اهدا لوح تقدیر توسط معصومه ابراهیمی هژیر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اهدا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان افزود در طی یک مراسم با حضور تمامی همکاران و مربیان کانون که در برپایی و فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری کردند تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =