ثبت‌نام کارگاه‌های فصل بهارکانون لرستان تا هشتم اردیبهشت ادامه دارد

ثبت‌ نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از ثبت نام کارگاههای ویژه فصل بهار 1402 خبر داد و گفت: علاقه مندان تا روزهشتم اردیبهشت تیرماه 1402 فرصت دارند تا با مراجعه به مراکز فرهنگی هنر کانون در سراسر استان لرستان، مراحل ثبت نام را انجام دهند.
محمدی افزود: کودکان ونوجوانان هم استانی با شور و اشتیاق برای حضور در فعالیت های کانون پرورش فکری در حال ثبت نام در کارگاه های حضوری و مجازی کانون هستند.
وی اضافه کرد: کارگاههای فرهنگی شامل: کاردستی، قصه گویی و... کارگاه های هنری شامل: سیاه قلم، نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و کارگاه های ادبی شامل: نوشتن خلاق، شعر، داستان نویسی، متون خوانی، شاهنامه خوانی و کارگاه های علمی شامل: رباتیک، چرتکه و... و کارگاه های مجازی شامل: انس با قرآن، حال خوش زندگی( مهارت امیدوار بودن) و کاغذ وتا (اوریگامی) می باشند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان عنوان داشت: علاقه مندان در گروههای سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می توانند در این کارگاهها شرکت کنند.
یادآوری می شود با مراجعه به مراکز کانون در سراسر استان و یا مراجعه به سایت https://lorestan.kpf.ir/  از جدول زمانبندی و مشخصات کارگاه های کودکان و نوجوانان و... مطلع شوید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =