۵۳۸۱ فعالیت فرهنگی هنری دینی  ویژه برنامه های بهار در بهار بهشتیان کوچک کانون در ماه مبارک رمضان

کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به مناسبت ماه مبارک رمضان ۵۳۸۱ فعالیت فرهنگی هنری دینی ویژه کودک ونوجوان با حضور۱۸۰۰ شرکت کننده در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار کرد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های بهار در بهار با عنوان "بهشتیان کوچک" با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری دینی با هدف تقویت ایمان دینی و هویت اسلامی در کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار کرد.

هادی لایقی مدیر روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این باره گفت: برنامه بهشتیان کوچک بیش از ۱۵ سال است در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان در ایام ماه پر خیر و برکت رمضان در جهت آشنایی با ارزش ها و مراسم مذهبی و افطاری برگزار می شود.

وی در این باره افزود: اجرای ویژه برنامه بهشتیان کوچک در چند سال اخیر تبدیل به اجرای برنامه های فرهنگی هنری و دینی و با طعم خوش مراسم افطار همراه شده است.

 ۵۳۸۱ فعالیت فرهنگی هنری دینی  ویژه برنامه های بهار در بهار بهشتیان کوچک کانون در ماه مبارک رمضان

لایقی افزود ۵۳۸۱ عنوان فعالیت فرهنگی هنری و دینی اجرا شده برای ۱۸۰۰ کودک و نوجوان از قبیل: صحیح خوانی و روخوانی قرآن کریم، جلسات انس با قرآن، قصه های قرآنی، معرفی کتاب، نقاشی، معرفی شخصیت، بازی و سرگرمی، اقامه نماز جماعت،آموزش احکام و برپایی سفره افطار با شرکت بیش از۱۸۰۰ کودک نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان همدان در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ با همدلی و هم یاری همکاران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ائمه جماعت، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، کانون مساجد و خیرین نیک اندیش استان همدان برگزار گردید.

 ۵۳۸۱ فعالیت فرهنگی هنری دینی  ویژه برنامه های بهار در بهار بهشتیان کوچک کانون در ماه مبارک رمضان

همچنین برپایی غرفه های عفاف و حجاب در میدان امام خمینی(ره) و غرفه آیه های امید بخش در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان پذیرای کودکان و نوجوانان همدان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =